20100318

ΦΙΞ

Εγώ το ήξερα οτι είναι αυτή η μικρή στο γραφείο.Να μου πεις τι φταιεί κι αυτή..μικρή είναι.Τέλοσπάντων, δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο και του το είπα .Αυτός έκανε οτι δεν καταλάβαινε, δεν παραδέχθηκε τίποτα.Και μετά δεν άντεξα άλλο,ε άρχισα τη γκρίνια, τους καυγάδες.
-Α δεν έπρεπε να αρχίσεις τους καβγάδες.Εγώ στην θέση σου δεν θα καβγάδιζα.
-Μα δεν μπορούσα άλλο,με πρόσβολλε συνέχεια.Κράτησε 3-4 μήνες αυτή η κατάσταση,με βρισίματα,προσβολές,δεν άντεχα..
-Εντάξει ναι άμα ήταν προσβόλες,δίκιο, δίκιο έχεις.
-Ναί άλλα ήταν και το οικονομικό βλέπεις.
-Ναι ,το οικονομικό..και το παιδί;
-Το απειλούσε, του λέγε:" Μη μιλάς εσύ γιατί θα στην κόψω τη σχολή!"
Μια μέρα σηκώθηκε και έφυγε,πήρε το μισό σπίτι μαζί,μέχρι και τα ντουλάπια άνοιξε.
Έγω πήρα τη μάνα μου τηλέφωνο στο χωριό, που έχει μια σύνταξη του ΟΓΑ ,της λέω :
"Μάνα σώσεμε, ένα καρβέλι ψωμί δεν έχω να αγοράσω.
Ευτυχώς το παιδί το συμμάζεψε η φίλη του..Μετά πήγα δυο μήνες στο χωριό να ηρεμήσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου