20100428

1950

εσκυβε πανω απ το φλιπερακι,με το μοντεκριστο ετοιμορροπο στο στομα.ποσο χρονων εισαι τωρα,μου λες;τριακοσες χιλιαδες.ο φανης πεντακοσιες.πηγαινε στο μπαρ για πενηνταρακια.ξανα μανα η ιδια ιστορια σκυψιμο μερικες αδικοχαμενες μπαλες και χριστοπαναγιες.πηγαινε να χαλασεις πενηνταρακια σε κανεναν,στο μπαρ τελιωσαν.εφτακοσιες χιλιαδες κι ανεβαινει.ολα τα φωτα τωρα αναμεννα τα ματια γουρλομενα λαμπιριζουν.πιασαμε το εκατομμυριο.και συνεχιζουμε.μα τωρα χορευουμε κιολας,στα διαλειμματα.Η στα διαλειμματα παιζουμε;μαλλον οχι,αφου με παρατησες στην πιστα μολις σου δωσε ο φανης το κερματα.τωρα χορευες prodigy.ποσο χρονων εισαι;οι ιδιες 5 κινισεις που μου μαθαινες μικρη,ακου το ρυθμο ταπ ταπ ταπ,πατας σωστα,ροκενρολα παντως καιρου.τωρα χοροπηδας πιο ψηλα απ'ολους,και εισαι ο μονος που χοροπηδα και ξανα με μικρα ηπδηματακια πισω στο φλιπερ.με αφηνεις με τον οργισμενο βαλκανιο.να κανω ενα κολπο στην κοπελα με την φουστα ,με πιανει και μου λεει.τι να σου πω του λεω γυρνας κι εσυ ρε πατερα και αρχιζεις τις κινησεις σου στο Organ donor οπως να ναι μου λες παει κι εγω γελαω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου